PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Sutarties atsisakymas per 14 dienų (taikoma tik vartotojams)
Jeigu perkate E-parduotuvėje kaip vartotojas (t. y., fizinis asmuo, veikiantis su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais)), E-parduotuvėje pirktas Prekes ar Dovanų kuponus (tol, kol jie nėra panaudoti) turite teisę grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote Prekę ar Dovanų kuponą. Tai galite atlikti nenurodydami priežasties (t. y. pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai).
Atkreipiame dėmesį, kad E-parduotuvėje yra Prekių, kurios patenka į Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis, kai vartotojai neturi ankstesniame paragrafe aptartos teisės atsisakyti sutarties. Todėl negalite atsisakyti sutarties ir nenurodydami priežasties grąžinti šių Prekių: supakuotos prekės, jeigu jas išpakavus jos tampa netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pavyzdžiui, kosmetika, parfumerija, muilai, kūno priežiūros prekės).
Jeigu atsisakote sutarties, Jums grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
Norėdami įgyvendinti šią teisę, Jūs turite ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės ar Dovanų kupono gavimo dienos pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu ir prisegti pirkimo įrodymą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine grąžinimo pranešimo forma.
Nusprendę atsisakyti sutarties, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui adresu Aukštaičių g. 12-84, 11341, Vilnius, Lietuva. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs.
Jeigu atsisakote sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę (nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos Prekės) grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už Prekę sumokėtus pinigus.
Didmenininkai ir kiti pirkėjai, kurie perka E-parduotuvėje ne vartojimo tikslais, neturi teisės atsisakyti sutarties, nebent su Pardavėju yra aiškiai raštu susitarta kitaip.
Netinkamos kokybės Prekės
Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo.
Jeigu E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.
Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine forma dėl netinkamos kokybės prekių.
Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)- 6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.
Prekių keitimas ir grąžinimas.
- Garantuojame, jog grąžinsime Jums pinigus, jeigu per 14 kalendorinių dienų nuspręsite grąžinti mums kokybišką prekę:
1.1. Jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
1.2. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
1.3. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas grąžina prekę pardavėjo kontaktiniu adresu arba apmoka prekės grąžinimo išlaidas.
1.4. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika kaledorinių dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.
1.5. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
1.6. Prekės, kurios buvo užsakytos spec. užsakymu (t.y. prekės, kurios nesandėliuojamos pardavėjo sandėlyje) – negrąžinamos.
1.7. Grąžinamos prekės pristatymo pardavėjui išlaidas (jeigu prekė nėra grąžinama dėl pardavėjo kaltės ar prekės defektų) apmoka pirkėjas.
- Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
2.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
2.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
2.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
2.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
2.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
- Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.
- Įsigytos ekspozicinės prekės, ar prekės su trūkumais kurie buvo aptarti prieš įsigijimą yra negrąžinamos.
- Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje:
5.1. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 2 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).
5.2. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 2 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
- Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
- Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
- Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
- Kilus klausimams dėl prekių gražinimo, kreipkitės į mus elektroniniu paštu info@codekus.lt, o nesant galimybės to padaryti – kreiptis mūsų e-parduotuvėje nurodytais kontaktais.